torsdag 6 juni 2013

Första inlägget !

Tjäna !

På WB (weeklybetting) kan ni förvänta er kvalitativa rekar i veckornas utbud av fotboll. Jag kommer varje vecka att reka matcher under kategorierna:

  • Lock of the week

Dessa matcher är tänkta att spelas som singlar eller i kombination med varandra och ska vara stensäkra streck.

  • Veckans skrällar

Dessa matcher ska vara de lag jag tror kan ställa till med en skräll till ett bra odds. Kan med fördel spelas som singlar eller i kombo beror på riskgraden.

  • SKO of the week (StorKombinationsOddsare)

SKO är tänkt att vara en blandning av skrällar och säkra matcher för att få ett monsterodds som kan generera storvinster

  • Stryktipset

Jag kommer varje vecka ge min syn på hur man får respekt genom att hitta de skrällar som skapar miljoner på stryket.

  • Europatipset

Jag kommer varje vecka även här ge min syn på hur man efter helgen kan känna att man kan ta den lite dyrare lunchen på jobbet.

Jag kommer börja med en kassa på 250 kr för den här bloggen och kommer klättra stadigt uppåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar