söndag 16 juni 2013

Europatipset och Lången !

Tjäna !

Så här har jag valt att lägga Europatipset denna vecka:

R 3-3-24 med 12 rättsgaranti


  1. GAIS - Landskrona        1 X
  2. IFK Luleå - Sirius           1     2
  3. Nyköping - Esk. City      1
  4. Umeå - AFC Utd                   2
  5. Vasalund - Forward        1 X 2
  6. VSK - Selånger              1
  7. Karlstad - Utsikten          1 X 2
  8. Oddevold - L.Bunkeflo   1
  9. Sylvia - Trelleborg           1 X 2
  10. DR Kongo - Kamerun     1     2
  11. Etiopien - Sydafrika                2
  12. Mexiko - Italien                      2
  13. Spanien - Uruguay           1

Kommentar: Spikarna idag går till Nyköping som kommer målkalasa hem en vinst mot Esk.City. Jag tror även Umeås hål i defensiven gör att de torskar mot AFC Utd. Även formstarka VSK vinner hemma tillsammans med Oddevold. Vad gäller landskamperna tror jag på favoriterna. Kamerun borde vinna och ta gruppen men samtidigt vill jag inte ta bort skrällen Kongo. Sydafrika tror jag vinner och går då upp i topp i gruppen. Sen måste jag tro på favoriterna Italien och Spanien. I mina ögon har conf.cup blivit lite mer prestige på senare år. Viktigt att vinna. Skrällarna jag har med är att Luleå vinner (gardering), Vasalund (gardering), samt Kongo (gardering)

Dagens SKO of the Week

Nyköping - Eskilstuna City   över 3 mål @ 2,15
Umeå - AFC Utd                 2 @ 2,30
VSK - Selånger                   1 @ 1,45
Oddevold - Lim. Bunkeflo    1 @ 1,40
Etiopien - Sydafrika              2 @ 2,03
Mexiko - Italien                    2 @ 2,10
Spanien - Uruguay                1 @ 1,65
Ängelholm - Värnamo           1 @ 1,70

Odds: 120,04
Insats: 12 kr

Kommentar: Matcherna i denna storoddsare är genererade från Europatipset och blir en chansoddsare för storvinst !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar